sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Kosmetiikka mietintöjä

*postauksessa koodi nettikauppaan

Tässä on tullut viime aikoina taas kosmetiikkajutut ajankohtaiseksi meidän perheessä. Nuoremmankin tyttären iho alkaa kaipailla jo ihonhoitoon muutakin kuin pelkät vesipesut. Samalla myös oman ihon hoito on tullut hyvinkin ajankohtaiseksi. 

Aina olen ollut kiinnostunut näistäkin asioista, mutta nyt on kaikessa kiireessä jäänyt oman ihon hoitokin vähemmälle. Toisaalta oma ihoni on ollut aika hyvässä kunnossa koko aikuisiän. Vesipesulla ja ihorasvalla olen aikalailla pärjännyt.

 Mutta nyt kun yöunet on alkaneet paranemaan on taas jaksamista ajatella uudestaan näitä iho ja meikki asioitakin. 

Olen jonkin verran lukenut blogeista vinkkejä. Tyttärelle ostimme kokeiluun Lidlin kasvovettä, näistä kun olen myös paljon lukenut myös hyvää palautetta. Laitanpa siitäkin postausta lähiaikoina. 

Sitten en ollut kuullutkaan esimerkiksi Liv Boxista mitään. Erään blogin kautta sain mahdollisuuden tilata hieman alennettuun hintaan tuon boxin ja sitä jännityksellä ilmeisesti jo ensi viikolla saadaan odotella. 

Myöskin olen katsellut Yves Rocherin tarjontaa. Sinne teen myös tilausta kunhan katsomme mitä voisi kokeilla. Nuorempana olenkin tuolta tilannut monena kesänä ihania tuotteita.

Tässä olisikin teille koodi, jolla saatte vielä huomenna 5.9.2016 asti tilauksenne ilman postikuluja. 

Kassalla käytettävä koodi on: FREE0816 

Tuolta blogini yläbannerin mainoksesta pääsette suoraan katsomaan valikoimaa, jos on tarvetta uusille tuotteille. 

Ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti